بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پرده برقی

پرده برقی

بشر در زندگی مدرن به دنبال برطرف کردن مشکلات است تا کارها را آسان و بی دردسر نماید. پرده برقی و امکانات آن از محصولاتی است که رو به پیشرفت است تا زندگی مدرن را حالتی تازه ببخشد.

برقی شدن و نصب موتور پرده برقی روی همه نوع پرده ای امکان پذیر است و شما برای هر پنجره و با هر پارچه ای میتوانید یک پرده برقی داشته باشید.

انواع پرده برقی

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

پرده زبرا: پرده زبرا دارای عملکرد بسیار مناسب و ظاهر فوق العاده زیباست که می تواند جذابیت دکوراسیون منزل شما را دو برابر کند.

پرده شید: پرده شید دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که می توانید با هر مدل دکوراسیون آن را ست کنید و نور محیط را به راحتی تنظیم کنید.

پرده کرکره: پرده کرکره از دو نوع فلزی و چوبی تشکیل شده که قابل ست شدن با هر وع دکوراسیون را دارند و تنظیم نور به راحتی انجام می شود.

نصب پرده برقی

کافی است در زمان سفارش محصول، ابعاد و اندازه و فرم میله و پرده را به تولید کننده اطلاع دهید و پرده اتوماتیک منحصر به فرد خود را داشته باشید. 

پرده ها روی میله غلتکی علاوه بر سهولت جابجایی میتوانند یک دکور مدرن را برای محل زندگی و کار شما فراهم کنند. این محصولات با امکان کنترل از راه دور به عنوان یک کالای لوکس شمرده میشوند تا زندگی را برای شما هرچه بهتر و آسان تر نمایند. اما امروزه بیشتر افراد تمایل دارند از پرده هوشمند استفاده کنند تا نیمی از تجربه ی زندگی راحت را حس کنند.


شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده